پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : amir sharifi

 آرزو داشتید یک تیم کامل همیشه مراقب اضافه وزن و تناسب‌اندام شما بود؟ یک خبر خوب برایتان داریم: اینجا راهکارهایی از برترین متخصصین تغذیه جهان برایتان آورده‌ایم که تصور می‌شود بیشتری تاثیر را در وضعیت تناسب‌اندام شما خواهد داشت.

این هفت راهکار را وارد برنامه روزمره زندگیتان کنید تا ببینید چطور تغییرات خیلی کوچک می‌تواند تاثیری عالی بر جا گذارد......



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:32 ::  نويسنده : amir sharifi

http://www.itca.ir/wp-content/uploads/Haarprobleme.jpg

گاهی مکن است برای افراد زمانی برسد که مو ها شروع به خشک شدن و ریزش سریع می کنند و این فاجعه ایست که میتواند بزرگترین مشکل فرد بحساب بیاید .در این اثنا به سالن های درمانی ریزش مو و… مراجعه کردن اولین فکری است که به ذهن افراد می آید و گاها این درمان و دستورالعمل ها نتیجه ای ندارد .طبق مطالعات مردان به یکی از دلایل زیر بیشتر در معرض خسران مویی قرار دارند .اطلاع از این موارد ذهن شما را با ادامه و راه حل ها و پیشنهاد های امروز مفید است . این دلایل عبارتند از ....



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 14:55 ::  نويسنده : amir sharifi

نگران این هستید که پوستتان پیرتر از سنتان به نظر برسد؟ اینجا 23 راه برای کاهش چین‌وچروک به شما پیشنهاد می‌کنیم. از همین الان شروع کنید!(ادامه مطلب)



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

shoma
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان shoma و آدرس shoma20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 22324
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1